Hej och välkommen till min blogg! Jag är en 22årig kille som flyttade till Sverige 2år sedan från Palestina, just nu bor och pluggar i Uppsala. Mina intressen är webbdesign, fotograf, dikter m.m I min blogg får du följa mitt liv, nyheter, webbutvecklar, och mycket annat roligt! Läs mer om mig!

En Taiwanesisk flicka blev trött på att vänta för brudgummen har beslutat att gifta med sig själv!





(Chen Wei-Yih) en 30årig tjej från Taiwani  har uppnått vad som önskar alla flickor  sedan de var barndomen att bära lång vit klänning och vackra vita segel och med en blombukett i handen och njuta av middag med familj och vänner i vigseln är det första i sitt slag, som ska gifta chen i, inte med en snygg kille , men med sig själv!




Chen ville genom denna utmaning, att bevisa att tanken med en enda asiatiska tjejer som är stabil är en missuppfattning. Chen säger att hennes arbete och erfarenhet i en bra position, men hon hittade inte rätt partner för henne, och hon sa att jag måste älska mig själva först innan jag älskar någon annan.
Chen planerar att åka på en bröllopsresa "individ " till Australien.






/Mohammed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: